loading...
سایت تخصصی مهندسی آب| ايران آب
آخرین ارسال های انجمن
محمد امامی بازدید : 11101 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار cadam

در این پست نرم افزار cadam را برای دانلود قرار دادیم.این نرم افزار قابلیت بررسی پایداری سد های وزنی بتنی از لحاظ واژگونی و لغزش و تحلیل تنش ها در سد ها را دارا میباشد.

کلیه نیرو های استاتیکی وارد به سد از جمله فشار هیدرو استاتیکی آب ،فشار یخ ،رسوبات کف رودخانه و پدیده لبریز شدن آب از روی تاج سد و فشار های هیدرو استاتیکی و هیدرو دینامیکی زلزله به صورت دقیق قابل محاسبه است.

محمد امامی بازدید : 8177 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار مجاسبه پارامتر های آبیاری جویچه ای  forrow irrigation

نرم افزاری که توسط گروه مهندسی آب سایت تخصصی ایران آب آماده شده تمام پارامتر های آبیاری چویچه ای را می تواند محاسبه کند.

این نرم افزار توسط نرم افزار قدرتمند matlab نوشته شده است.

برای آشنایی بیشتر و دانلود آن به ادامه مطلب بروید.

محمد امامی بازدید : 4964 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

 

با توجه به اینکه نرم افزار WaterGEMS v8.0XM  و WaterGEMS Modeler v3.0   بر روی برخی از نسخه های سیستم عامل  ویندوز 7 به درستی اجرا نمیشود ؛ لذا  شرکت سازنده (  Bentley Company ) تصمیم به ارائه نسخه دیگری ازنرم افزار   WaterGEMS   با عنوان  ؛ WaterGEMS v8i (select series1)    گرفته که این نسخه جدید چندان تفاوتی با نسخه قبلی یعنی  WaterGEMS v8.0XM  ندارد.

لازم به ذکر است در صورت تمایل به نصب این نرم افزار در ویندوز XP   شما باید  قبلا" نرم افزارهای : 

Microsoft.net framework 3.5 SP1  و

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable  

و همچنین یکی از نسخه های نرم افزار Microsoft Office   بر روی سیستم خود نصب کرده باشید .

 

محمد امامی بازدید : 13792 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (2)

نرم افزار MapSource  یکی از نرم افزارهای خوب  برای تخلیه اطلاعات و دیتاهای دستگاه GPS به شمار می رود . این نرم افزار که توسط  شرکت  GARMIN  که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه GPS  ارائه  شده است . از مزایای مهم  این نرم افزار میتوان به کارکرد آسان با نرم افزار ، انتقال نقاط برداشت شده به محیط نرم افزار های چون اتوکد و گوگل ارث  اشاره نمود .

 

محمد امامی بازدید : 7928 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

برنامه کامپیوتری SIRMOD یک مدل شبیه سازی است که در طراحی و مدیریت سیستم های آبیاری سطحی استفاده می شود. در این مدل معادلات سانت- ونانت با سه روش هیدرودینامیک کامل، اینرسی صفر و موج کینماتیک حل می گردد. در این تحقیق عملکرد مدل در مزرعه ای با خاک رسی واقع در مزارع تحقیقاتی دانشگاه تهران مورد ارزیابی قرار گرفت. 15 دبی مختلف از 0.8 تا 1.2 لیتر در ثانیه به شیارهایی به طول 200 متر و به فاصله 0.75 متر عرضه شد. اندازه گیری های مزرعه ای به منظور تعیین سرعت پیشروی، رواناب، نفوذ، مقطع جریان و دبی ورودی انجام گرفت و نتایج آن با برآوردهای برنامه کامپیوتری فوق مورد مقایسه قرار گرفت و نتایج نشان داد که مدل در سه روش حل رابطه سانت- ونانت، سرعت پیشروی و نفوذ را کمتر از نتایج مزرعه ای برآورد می نمایند. بررسی نشان می دهد که میزان پیشروی در مدل هیدرودینامیک به مقادیر مشاهده شده نزدیکتر است. در مقایسه رواناب، مدل برآورد بیشتری از مقادیر مشاهده شده از خود نشان می دهد که طبیعتاً برآورد بیشتری از رواناب، برآورد کمتری از مقادیر حجم نفوذ یافته را در پی داشته است. 

محمد امامی بازدید : 6456 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

WaterGEMS v8.0 XM  نرم افزار هیدرولیکی برای مدل سازی سیستم های توزیع آب با قابلیتهای  پیشرفته و  دارای ابزارهای بهینه سازی و مدیریتی است که با محیط بسیار آسان  استفاده از تجزیه و تحلیل ، طراحی ، و بهینه سازی سیستم های توزیع آب را فراهم می سازد . این نرم افزار قدرتمند قابلیت اجرا همزمان با نرم افزارهای چون  ArcGIS ، MicroStation ، AutoCAD همراه  با سازگاری کامل را دارد .

محمد امامی بازدید : 17498 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 


نرم‌افزار Smada در رابطه با مسائل هیدرولوژی می‌باشد که چندین زیربرنامه را شامل می‌شود. هر یک از زیربرنامه‌ ها می‌توانند مستقلاً اجراء شوند. توانمندی این نرم‌افزار در تهیه هیدروگراف سیلاب، روندیابی هیدروگراف، سیل در مخزن، طراحی مجرای فاضلاب، آنالیز همبستگی و توزیع‌های فراوانی و مدلسازی آلودگی می‌باشد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
این وبلاگ به منظور کمک به افزایش سطح علم مهندسی ایران عزیز راه اندازی گردیده است. امید است مورد استفاده مهندسین قرار گیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی سایت چیست؟
    گرایش مورد علاقه ی شما برای کار شناسی ارشد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1388
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 673
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,660
  • بازدید ماه : 1,400
  • بازدید سال : 61,563
  • بازدید کلی : 2,225,202